Skolan

Hej förlåt för jag inte har skrivit så mycke men nu ska jag försöka komma igång igen:) ja vad ska jag skriva jo för 3 dagar sedan har jag börjat i 4:an och vi har börjat att läsa engelska och det är svårt som tusan och säga rätt men jag kommer nog lära mig. ja nu i kväll ska jag typ äta chips och kanske se på film:) ja nu vet jag inte vad jag ska skriva så då får jag vel ta och sluta:( men jag skriver snar igen det lovar jag:) HEJJDÅÅÅÅÅ♥♥♥♥♥♥
Den här bilden är 1 eller 2 årt gammalt:)♥


Kommentarer
wilma

Heeeej tilde du är så fin <3

Svar: Tack<3
Tilde

2012-08-25 @ 11:02:56
URL: http://limma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trulls.blogg.se

Jag är en positiv tjej som gillar djur. Viljan att hitta på olika saker att göra är stor. Tycker om att vara med mina kompisar och att spela fotboll.

RSS 2.0