Ledsen!

Hej igen! Nu på morgonen ringde jag en kompis och frågade om vi kunde vara med varandra och då sa hon att det gick men då trodde hon att jag var i Nordmaling i våran lägenhet men det var jag inte. Sen efter en timme ringde hon mig och sa vad våran adress till Nordmailing va men då sa jag att vi var här inte i lägenheten och då sa hon men då tror jag det inte går.... Jag blev jätte ledsen. Så nu vet jag inte vad jag ska göra om jag ska ringa en annan kompis eller om jag bara ska vara hemma. Jag får fundera ett tag men vi hörs sen. Hejdå!♥
Älskar er!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trulls.blogg.se

Jag är en positiv tjej som gillar djur. Viljan att hitta på olika saker att göra är stor. Tycker om att vara med mina kompisar och att spela fotboll.

RSS 2.0